۱۳۸۶ تیر ۲۱, پنجشنبه

حجم مرده 3

وقتی می بوسه تو رو یاد من می افتی هیچ وقت ؟
وقتی نازت می کنه یاد من می افتی هیچ وقت ؟
وقتی گل می ده بهت یاد میخک هام می افتی
وقتی زل زدی بهش یاد شکلک هام می افتی
یا که نه ؟
یاد من می افتی هیچ وقت یا که نه ؟
یاد من می افتی هیچ وقت؟
وقتی گریه می کنی سرت رو بغل می گیره ؟
وقتی می خندی بهش برای خنده هات می میره ؟
وقتی با هم دیگه اید ، کنار هم اینور و اونور
وقتی چشم غره می ری واسه چشات می زنه پرپر؟
تو رو دوست داره مثل من یا که نه ؟
تو رو رو چشاش می ذاره یا که نه ؟
وقتی آهنگی که با هم می شنیدیم رو گوش می دی یادم می افتی ؟
اونجاهایی که با هم رفتیم می ری یادم می افتی ؟
هنوز عکسهام رو نگه داشتی یا نه ؟
هوای طوطیمونو داشتی یا نه ؟
یاد من می افتی هیچ وقت ؟
وقتی گریه می کنی سرت رو بغل می گیره ؟
وقتی می خندی بهش برای خنده هات می میره ؟
وقتی دلگیره ازت تو رو می بخشه یا نه ، مثل من ؟
واسه خندوندنت نقشه می کشه یا نه ، مثل من ؟
یاد من می افتی هیچ وقت
یا که نه ؟
یاد من می افتی هیچ وقت ؟
-------------------------------------
بخشی از ترانه آلبوم رویای آبی هاتف است با جرح و تعدیل البته . می خواستم بخش سوم را بنویسم . دیدم این ترانه هم زیبا است . اصل ترانه را با صدای هاتف از اینجا بگیرید .(4.92 MB)

هیچ نظری موجود نیست: