۱۳۸۵ مرداد ۱۸, چهارشنبه

فریب

پیش نوشت : نوشته هایی که در این سیاهه می نویسم به موضوع یا شخص خاصی اشاره ندارد . خاصه از آن گونه که در زندگی شخصی من باشد یا بوده باشد. اغلب یادداشتهای این مثلا وبلاگ ، نوشته های بی دلیل هستند . که متن زیر هم به همین سیاق است
............................................................................................
زندگی فریب است
همین که من و تو همه را فریب دادیم
همین که تو من را فریب دادی
همین که من تو را فریب دادم
همین که تو ، خودت را فریب دادی
همین که من ، خودم را فریب دادم
زندگی فریب است .
من و تو همه را فریفتیم و کسی نفهمید من و تو ما شدیم
تو من را فریفتی و من نفهمیدم ، تو بدون من هم ما هستی
من تو را فریفتم و تو نفهمیدی من بی تو ما هستم
تو خودت را فریفتی که تصور کردی من و تو ما هستیم
من خودم را فریفتم و تصور کردم من و تو ما هستیم
زندگی هر دو تامان را فریفت و ما نفهمیدیم چقدر احمق هستیم.
عجب لجن زاری است

هیچ نظری موجود نیست: